קידום ממומן ושיווק דיגיטלי

טריפיק דיגיטל,
משרד פרסום שיבעט את המתחרים שלכם לכרישים!

המומחיות שלנו

בתכלס, אנחנו יכולים לשווק בכל תחום - אך האהבה שלנו נמצאת כאן:

מתן געש - טריפיק דיגיטל - ארט דיירקטור ומנהל פרוייקטים

חברות וארגונים גדולים

פרסום חוצה גבולות, מסגרות ומוסכמויות שיציב רף חדש בתוך הארגון שלכם

ליעד גז - טריפיק דיגיטל - מנכ״ל ומנהל אסטרטגיות שיווק

גיימינג ואפליקציות

אלופי דיגיטל ומרקטינג לאפליקציות, משחקים, מתחמי גיימינג ופרוייקטים

גיא טובול - טריפיק דיגיטל - סמנכ"ל ומנהל קשרי לקוחות

איקומרס ומכירות

שופיפיי, ווקומרס, You name it.
אנחנו אוהבים להגיע למחזורים גדולים ולראות את הגרפים עולים

מי אנחנו?

צוות איכותי, יצירתי ושאפתני של יזמים ואנשי דיגיטל אשר ביחד יוצרים משפחה חמה ותומכת, עם ידע נרחב ושליטה מוחלטת בכל שיטות השיווק והכלים החדשניים ביותר לקידום העסק שלכם, מהקטן ביותר ועד חברות הענק.

אנו עובדים עם סוג אחד של לקוחות ועסקים בלבד, כאלו שלא מפחדים מקדמה ושינויים, כאלו שיודעים שמי שמתעל את הטכנולוגיה לטובתו מרוויח כפליים, כאלו שצמיחה וגדילה הן לא מילים גסות בשבילהם, כאלו שיודעים שתמיד אפשר להשתפר וכאלו שרואים אצלם בעיניים את האהבה והתשוקה למה שהם עושים.

מתן געש - טריפיק דיגיטל - ארט דיירקטור ומנהל פרוייקטים

מתן געש

ארט דיירקטור
ומנהל פרוייקטים

ליעד גז - טריפיק דיגיטל - מנכ״ל ומנהל אסטרטגיות שיווק

ליעד גז

מנכ״ל ומנהל אסטרטגיות שיווק

גיא טובול - טריפיק דיגיטל - סמנכ"ל ומנהל קשרי לקוחות

גיא טובול

סמנכ"ל
ומנהל קשרי לקוחות

לירן גליציאן - טריפיק דיגיטל - מנהל קמפיינים ומערכות אוטומציה

לירן גליציאן

מנהל קמפיינים
ומערכות אוטומציה

איך אנחנו עושים את זה

1. היכרות ראשונית

שיווק דיגיטלי זה לא קסם.
אין כפתור שאנחנו יכולים ללחוץ עליו, להשען אחורה ולהתחיל לייצר רווחים.
מדובר בתהליך של למידה, יצירה, יישום, מדידה והתאמה.
בשיחת הטלפון הראשונית נבין בדיוק מה הצרכים שלכם, נסביר כיצד נוכל לעזור לכם ונתאם ציפיות.
והכי חשוב? נבין אם יש בינינו כימיה, רק ככה נוכל להבטיח כי שיתוף הפעולה יוכל להוביל לצמיחה.

2. פגישת אפיון

בכדי שנוכל להפיק את המירב מהקמפיין שלכם ולבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת, נצטרך להבין בדיוק מה הצרכים שלכם ולשאול אתכם שאלות קריטיות.
למשל, מה הוא אופי העסק? מה הערך שהוא נותן ללקוחות? מה הן המטרות השיווקיות של העסק? מה מייחד אותו מהמתחרים? כיצד הוא עובד? מי קהל היעד? מה הוא תקציב השיווק החודשי שלכם? מה היא השפה המיתוגית של העסק? ועוד שאלות שיעזרו לנו לבנות ביחד אפיון לתוכנית שתעבוד כמו שעון.
למעשה, כבר מפגישה זו תצאו עם המון ידע שימושי לעסק, עלינו.

3. בניית אסטרטגייה שיווקית

לאחר שבנינו ביחד אפיון מנצח, הצוות שלנו יתכנס לפגישה אינטנסיבית שבה נבנה אסטרטגייה שיווקית היקפית שתנצל את התקציב החודשי שלכם בצורה החכמה ביותר ושתמצה את הפוטנציאל המלא שלו.
התוכנית תענה על השאלות החשובות ביותר: אילו פלטפורמות שיווק מתאימות לעסק שלכם? באילו ערוצי שיווק לא מומלץ להשתמש בשלב זה? איך נוכל להביא לצמיחה מהירה? איפה קהל היעד שלכם נמצא ואיך מגיעים אליו? באיזה משפך מכירתי כדאי להשתמש? ואילו נכסים דיגיטליים יש להקים?

4. הקמות ויצירת נכסים דיגיטליים

כמו שאי אפשר לבנות בניין על קרקע לא יציבה, ככה אי אפשר להשיג תוצאות שיווקיות טובות ללא תשתית דיגיטלית חזקה ואיכותית.
לאחר שפיצחנו את האסטרטגיה השיווקית אנו יוצאים לעבודה ומייצרים את כל הנכסים הרלוונטים וביניהם: הקמפיינים, המשתמשים, הקריאייטיב, הפוסטים, האתרים, דפי הנחיתה, המשפכים השיווקיים, רשימות הדיוור, צ׳אט בוטים ועוד.

5. ניהול הקמפיינים

הכל מוכן? יש אישור? עולים לאוויר! בשלב זה, נתחיל להריץ את הקמפיינים ונכנס לתקופה של איסוף מידע קריטי ושיפור תמידי.
חשוב להבין שקמפיין איכותי הוא עניין של ניסוי וטעייה.
רק לאחר שנבין מה עובד ומה לא עובד, נוכל להשתפר ולרוץ בכל הכוח לכיוון הנכון.
בעזרת הצוות המקצועי המנוסה שלנו, נוכל לקבל ביחד את ההחלטות המושכלות והטובות ביותר.

6. ניתוח הקמפיינים ואופטימיזציה

כמות המידע שנצבור מהפעילות הדיגיטלית (וגם הפיזית) תדהים אתכם.
את המידע הזה אנו מנתחים עם כלים חכמים ובכך מגלים את ה״אוצרות״ שחבויים בקרקעית העסק שלכם.
הכוונה ב-״אוצרות״, היא פיסות מידע שביחד יוצרות סיפור, ומגלות לנו כיצד לשפר את הקמפיינים ולהגיע אל הקהל הרלוונטי עם המסר המדויק ביותר ואיך להגיע לתוצאות מעולות בעלויות הזולות ביותר.

7. רימרקטינג ומעורבות עם הקהל

אז נכון, יש לנו קמפיין מנצח שמביא לקוחות חדשים לעסק והמון מידע ללמוד ממנו, אבל מה לגבי הקהל הקיים?
בעזרת רימרקטינג חכם נוכל להחזיר את הקהל שכבר ביקר באחד מהנכסים הדיגיטליים שלנו או עשה פעולות מסויימת באתר שלנו.
ברוב המקרים נגלה שלקוחות לא תמיד ממירים בפרסומת הראשונה, וזקוקים לעוד מעורבות עם העסק שלכם בכדי לבצע את ההמרה (השארת פרטים, רכישה, תיאום פגישה, שיחות טלפון ועוד…)

בכדי לנהל עסק מצליח צריך לעשות בחירות חכמות

הנה כמה מהעסקים שכבר עשו את הבחירה שלהם:

כשאתם בוחרים לעבוד עם טריפיק דיגיטל, אתם בוחרים לנכס כח שיווקי דיגיטלי עם שנים של ניסיון וידע לעסק שלכם. אותנו לא מעניין כמה לייקים אתם מקבלים, אלא אך ורק אם הכסף שלכם בדיגיטל נמצא במקומות הנכונים, מחזיר לכם את ההשקעה ומייצר לכם רווח אמיתי.
אנחנו מתים על מה שאנחנו עושים, ואנחנו משוכנעים שגם אתם תאהבו את התוצאות שנייצר.

באילו פלטפורמות אנו משתמשים?

ישנן הרבה פלטפורמות וכלים לשיווק דיגיטלי, איזה מזל שאנחנו שולטים בכולם:

בואו למנף את העסק שלכם בעזרת הדיגיטל

רוצים להשיג תוצאות אמיתיות? תשאירו כאן פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב :)

תודה על פנייתך! הפרטים התקבלו בהצלחה.
אופס, שליחת הטופס לא הצליחה... נסו לרענן את העמוד ולנסות שוב.